Saturday

Hej på er! Så var det helg igen, veckorna går sjukt fort och snart är det sommarlov! Kan inte vänta tills man får ledigt från skolan, kommer bli underbart! Så vad har jag gjort denna veckan?
Mamma fyllde år i onsdags som firades med trerätters, hon hade en jätte bra födelsedag och blev nöjd över sina presenter. Jag har fått lite plugg gjort och har även hunnit träffa Malin, min chef och vän. Vi satt i timmar på Le Pain Francais och fikade, vi fick pratat om allt mellan himmel och jord men även om jobb. Ska jobba hos henne detta året igen vilket känns riktigt bra eftersom att jag trivs så bra där! Hela Juli kommer att bestå utav jobb, så det kommer bli toppen! Besökte läkarn igår eftersom att jag har haft så ont i min rygg det senaste, jag har ju skolios men jag ville bara kika till så att allt var bra. Jag behövde inte bli skickad till Sahlgrenska då dom ändå bara skulle erbjuda mig en plastkorsett, vilket jag inte vill ha och tycker inte att det är nödvändigt! Jag ska börja träna regelbundet och stärka ryggen så mycket det bara går isället! Ska försöka dra igång med träningen igen!
 
Efter mitt läkarbesök hos Capio igår åkte jag hem till Fredrik, spenderade min kväll där tills jag åkte hem till Bella vid 11. 
Idag däremot tog jag och Bella bussen in till stan. Vi åkte först till Botaniska för att fota lite för att sedan köpa med oss mat och åka till Mastugget. Vi gick upp till kyrkan där utsikten var fantastisk! Ifall ni inte varit där någon gång borde ni besöka platsen! Man ser ut över hela Götet! Vi tog massa fina bilder, bilderna jag tog på Bella blev så otroligt fina! Ni kommer att få se fler av dom här i bloggen! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varför blev det så att du jobbar hos henne? Varför en hälsokost liksom? vad gör du för något där, har du ansvar över hela butiken?

2014-05-12 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0