My day

Hej på er, jag har haft en riktigt bra måndag! Det är inte ofta måndagarna blir såhär bra.. Började kvarti två, hade endast en lektion vilket var riktigt skönt. Åkte sedan tillsammans med Emelie och Anja till EH och fikade, vilket ni såg. Mötte sedan upp Olivia och Julia och gick till da Matteo. Efter det vandrade vi upp till Göta där alla Jensens treor skulle vara, inklusive Jennifer med sin pojkvän Henrik.
Asså åååh jag spricker vad fina alla var!! Ett år till och sedan står jag själv där med en fin uppsättning, klänning, klackar och en baldejt! Kan inte vänta!! Jennifer och Henrik var så otroligt fina ihop, det var jätte svårt att välja ut bilder till bloggen.. Alla var så otroligt fina! Efter att kikat på alla så gick jag, Anja, Emelie, Julia och Olivia till Joe Farellis och åt middag. Beställde in en jätte stor pizza som jag och Anja delade på, riktigt mysigt var det! Älskar spontana kvällar som dessa! Hade en riktigt mysig kväll med tjejerna!!
 
Är nu hemma och ska strax sova, hoppas ni har haft en riktigt bra måndag! Det har jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0