Måndag

Hej! Hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en riktigt bra långhelg, det har jag haft! Har varit väldigt utmattad, även om min fredag inte var den bästa så har resten av dagarna varit bra. I lördags träffade jag Fredrik och spenderade min natt där, det är alltid lika kul och mysigt att träffa honom! Han får mig alltid på bättre humör och får mig att må bättre helt enkelt! Igår vid 4 åkte jag hem från honom för att sedan förbereda mig inför gårdagens överrasknings planer. Amandas lillasyster Elvira fyllde nämligen 16 år igår, ingen av hennes närmsta vänner hade grattat henne och när hon dök upp tillsammans med Amanda på Göteborgs Wok så satt vi alla där och skrek grattiiiis! Hon blev så överraskad och började att gråta, hon trodde att dom hade glömt bort henne. Vi åt massa god mat och senare på kvällen blev det bio. Jag hoppas verkligen att Elvira fick en bra födelsedag till slut!
 
Även om vi har varit lediga 4 dagar så är jag riktigt trött. Denna dagen började med att jag försov mig men det gick bra i alla fall! Nu har jag en lektion till och sedan ska jag hem! Jag hör av mig sedan! Puss

Kommentarer
Postat av: maja

vem är fredrik? :)

2014-05-05 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0