You're home

Heej på er! Hur mår ni? Jag mår riktigt bra, har haft många bra dagar det senaste! Så vad har hänt efter midsommar? Min Magnum har kommmit hem!!! Så fruktansvärt härligt! Efter 10 veckor av saknad så är hon äntligen hemma, så som jag har saknat min bästa vän alltså! 
Men innan jag berättar om det så kan jag berätta lite kort om min måndag. För då åkte jag och Ulrika tillsammans med hennes mamma hem till Carolines familj. Ulrika hade med sig sushi till alla så vi satt ute på altanen och njöt utav solen. Älskar att vara hemma hos Caroline samtidigt som det kan vara ganska så jobbigt ibland då man så så gärna vill träffa henne! Vi ska antagligen dit igen nästa vecka, vi försöker att besöka dom så ofta som möjligt men nu när jag börjar jobba på måndag så kommer det kanske bli allt mer sällan, speciellt när Ulrika åker till Portugal också..
I alla fall, vi hade det jätte mysigt och jätte roligt ihop. Vi gick ut med Mulle (hunden) på lite äventyr.. Det slutade med att vi gick fel.. Men vi hittade hem, tack vare Ulrika!
Har även börjat kolla på Orange is the new Black, så jäkla bra! Är redan på säsong 2, så när jag kom hem från Caroline bäddade jag ner mig i sängen med jordgubbar, kladdkaka, grädde och serie! Så mys!
 
På tisdags morgonen åkte vi ut till Öckerö där Amanda skulle anlända med båten som hon har seglat över atlanten med! Åååh när jag såg båten började jag gråta och hoppa av glädje! Kunde verkligen inte förstå att Amanda skulle komma hem igen. Vid 10 var båten parkerad och jag fick äntligen hålla om henne!
Jag, Issa, Linnea, Jossi och Amandas familj hade åkt ut för att hämta upp henne! Efter att vi hade fått se båten åkte vi hem till Amanda och grillade. Vi åt jätte god mat men även fika! Vi spenderade hela dagen ihop. Vi handlade massa gott som godis, chips oså och satt framför tv. Vi åt även pizza som önskades av tösen!  Dagen därpå gymmade vi och sedan hämtade vi upp Jossi för att åka ner till havet! Vi hade med oss grill och choklad, vi doppade frukt i smält choklad framför solnedgången och pratade massvis! På kvällen träffade jag upp Fredrik oså åkte vi hem till honom. Kommer sakna honom så mycket nu när han åker iväg på tisdag.. Kommer bli tufft, samtidigt som Ulrika åker.. Tur att Amanda kommer hem från Brighton snart. Och att jag börjar jobba på måndag!
Har i alla fall haft 4 riktigt bra dagar bakom mig och fler kommer. Idag har jag bara städat, pluggat inför på måndag och nu ägnar jag lite tid åt bloggen! 
 
Mer om kvällens planer senare för annars blir detta inlägget så långt.. Hoppas ni mår fint! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0