Två riktigt bra dagar

Heej på er, jag har haft två riktigt bra dagar då jag har hållt mig borta från datorn!
Idag är det söndag, vilket innebär att det har gått 4 dagar på sommarlovet redan. Det rullar på, men det är skönt också!
I fredags åkte jag in till stan och mötte upp Amanda och Josefine, vi kikade runt lite i butiker ihop och sedan när Josfine hade åkt så gick jag och Amanda och köpte froyo. Vi satte oss vid operan i solen, det var riktigt mysigt! På kvällen var vi bjudna till Linn som hade en bbqkväll med massa god mat! Träffade nytt folk, åt och drack gott och vid 3 tiden när solen var påväg upp så mötte jag Fredrik. Sov hos honom och spenderade dagen där! Igår kväll var vi här och åt tilsammans med min familj. På kvällen gick vi en promenad och vid ett gick vi och la oss, vi var såå trötta! Nu på morgonen skulle Fredrik till jobbet så jag följde honom till bussen vid 11, gick sedan en PW med Bella! Har sedan dess ätit och solat, är så sjukt trött men jag har haft två riktigt bra dagar! Och det kommer fler! Imorgon åker Mandisen till Brighton i tre veckor, kommer sakna henne otroligt mycket.. Därför ska jag, Bella och Amanda ses ikväll!
 
Hoppas ni har det bra och mår fint i sommarvärmen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0