SOMMARLOV

SOMMARLOV! Helt amazing verkligen! Inga måsten, inga tider att passa, inga tidiga morgnar, lektioner, plugg och skit! Bara ledighet med god mat, fint sällskap, sena kvällar, fester, bad, sol och resor! Sommaren kommer bli fantastisk! Så otroligt skönt att ha 70 lediga dagar framför sig som består utav resor till Alicante, Antibe och Magaluf! Kommer även börja jobba den 30:e Juni, det ska bli kul!!
 
Igår kväll mötte jag upp Fredrik och spenderade natten där, sedan åkte vi gemensamt in till stan för att båda ha varsin avslutning! Efter avslutningen fikade jag, Emelie och Olivia! För underbara!! Mötte sedan upp Bella för att handla inför vår sommarlovsbrunch!!! Det blev riktigt gott och lyckat, är i matkoma fortfarande..
Vi låt på altanen i solen, sedan solade vi och tog det lugnt.. Nu ska jag sova lite för jag är så fruktansvärt trött! Hör säkert av mig ikväll, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0