Midsommar

Heej! Nu tänker jag kortfatta min midsommar helg..I fredags så åkte jag och mina tjejer hem till Jennie för att fixa fina kransar till dagen! Det var riktigt mysigt att sitta o pyssla med varsin krans och när vi var klara åkte vi vidare till Hällsvik där det var lite midsommarfirande! det var sång, dans, tävlingar osv. Väldigt traditionellt, vilket var grymt mysigt och kul! Efter att Jennie hade fått sjunga en låt uppe på scenen så drog vi alla hemåt för att äta. Jag åkte hem till min familj och åt, där träffade jag ett tiotal antal personer som vi åt med. Vänner och grannar, åt riktigt god midsommar mat och lyssnade på bra musik. När kvällen närmare sig så började jag fixa mig, vid åtta drog vi alla mot Jossi där vi förkrökade lite! Hade en grymt bra start på kvällen hos Jossi! Vi sjöng, dansa, drack gott och åt lite smått. Vi testade även på vattenmelon drinkar! Efter några timmar drog vi vidare till Sebbe, sedan till Jessica och sedan till Amanda.. Vi flyttade runt lite vilket inte var så planerat men jag hade kul i alla fall! Dessutom träffade jag Fredrik under kvällen vilket var super härligt! Kvällen rullade på som för andra och midsommarnatten slutade med att jag och Fredrik promenerade hem till honom i soluppgången! Midsommarnattsdröm!
 
Igår mådde vi väl sådär efter festligheterna, men vad gör det? Vi spenderade halva dagen i Fredriks säng och på kvällen träffade vi hans kompisar. Nu däremot är jag hemma och har varit det sedan klockan 12. Åkte från Fredrik imorse då han skulle jobba. Har vilat på altanen, ätit massa god mat och ska strax sätta på en serie och gotta mig framför den! Är så sjukt trött men mår riktigt bra ändå!
 
Imorgon ska jag träffa Ulrika då vi ska åka hem till Caroline och umgås med hennes familj lite. Alltid lika underbart, så det ska bli mysigt! Saknar Caroline lite extra idag faktiskt, speciellt nu.. Men imorgon när jag får träffa hennes familj vet jag att jag kommer att må bra! Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0