Lördag

Hejsan! Nu börjar det närma sig måndag, vilket gör mig lite nervös faktiskt.. Det var ett tag sedan som jag jobbade i butiken, ett år sedan om jag minns rätt. Alla rutiner och regler är väl kvar i huvudet men allt är ju så ovant och jag är faktiskt ganska nervös! Som tur är jobbar jag bara från 10-14 på måndag, så det blir en liten mjukstart. Jag kommer säkert komma ihåg allt när jag väl befinner mig i butiken och så, bakom all nervositet så kommer det nog gå hur bra som helst! Älskar ju mitt jobb! 
Jag ska strax fixa ihop en brunch då jag vaknade för en timme sedan.. Ska sedan hem till farmor & farfar. 
Vill spendera så mycket tid som möjligt tillsammans med dom nu. 

Eftersom att jag inte skrev om vad jag skulle hitta på igår kväll så kommer jag skriva om det i ett annat inlägg, lovar! Ska bättra mig när det gäller min blogg nu framöver! Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0