Inför midsommar







Gårdagens bilder

Hej på er! Hur mår ni? Jag är själv riktigt trött men mår fint! Mycket att göra nu inför midsommar.. Eller inte? Igår kväll åkte jag och Bella ner till havet med pizza, dricka, naturgodis och godis och satt där tills solen gick ner! Precis som vi gjorde dagen innan. Idag däremot var vi i stan, fick köpt det sista plagget som gjorde min midsommaroutfit komplett! Vi åt thai och strosade runt i butiker tills det började regna.. Då åkte vi hem med desamma! Nu är jag hemma och har fått mycket gjort! Har ätit, städat rummet, rensat tvätt, tvättat, bestämt kläder och smycken inför imorgon, handlat osv osv! Nu återstår det lite hemmaspa på schemat innan jag går och lägger mig och kikar på någon serie. Är så så sjukt trött, har varit så uppe i varv dom sista dagarna.. Ska bli skönt att få slappna av lite, bara vara. Det är även skönt att fått gjort klart allt som städning oså! Så när jag kommer hem från helgen så får jag komma hem till ett rent rum! Bland det bästa som finns! Nu ska jag fylla badkaret med massa bubblor, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0