Första Juni

Heej! Första Juni!? Helt sjukt!!

Hur mår ni? Jag mår fint, lite segt att det är så bra väder ute och att jag sitter inne och skriver på min muntliga redovisning som jag ska ha imorgon.. Men nu är det inte långt kvar till skolavsutning! Åh vad underbart det ska bli med ledighet, sena kvällar, bad, sol, sommarjobb, fester, grillad mat och resor!
Om lite mindre än en vecka är Håkan, som jag längtat!! Ska bli så otroligt kul, är så avis på alla som har varit på Summerburst, vill också på konsert! Men på lördag är det min tur också!
 
Igår träffade jag Fredrik efter att han hade jobbat, han kom och hämtade upp mig och det kändes så konstigt! Han såg så vuxen ut sittandes bakom ratten även om han bara övningskör. När vi kom hem till honom åt vi med hans familj och sedan gick vi en liten promenad vid havet! Det är så otroligt fint där han bor, älskar att vara där! Vi satte oss på ett berg och pratade lite, det var så otroligt mysigt och jag hade en sådan sommarkänsla!! Eftersom att vi båda har mycket plugg försökte vi fått lite gjort igår men det gick väl sådär.. Slutade väl med att vi satt och lyssnade på musik och gjorde annat.. Innan vi gick och la oss så satte vi på Känn ingen sorg, bästa filmen!! Taggade lite inför på lördag! Nu är jag i alla fall hemma, var hos farmor och farfar lite förut tillsammans med mamma som hämtade upp mig hos Fredrik! Dom ska till Alicante ikväll så jag ville bara träffa dom lite innan dom åker!
 
Nu ska jag plugga vidare och sedan ska jag o familjen grilla lite! Pappa har även fått upp växthuset som mamma fick i 50-års present förra året.. Det är på tiden att det är klart nu! Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0