First

Bild på min och Bellas drink från i lördags // Såhär glad var jag att gå upp och jobba imorse...
 
Efter jobbet åkte jag hem till Ulrika och åt pannkaksmiddag!
På vägen mot kyrkogården plockade vi en bukett..
Våran ängel..
 
Heej på er, och vem är jag? -Världens sämsta bloggerska.. Haha älskar att jag lovar er massa saker hela tiden men inte håller dom.. Hoppas att ni mår bra i alla fall, idag är det måndag och jag började jobba idag. Jag gick från 10-14 vilket var så så skönt! En mjuk start, efter jobbet åkte jag hem till Ulrika och gjorde pannkaksmiddag. Tillsammans med pannkakorna hade vi jordgubbar, nutella m.m. Så underbart gott var det! Efter att vi hade ätit gick vi ut på en promenad, mot Caroline. Vi plockade med oss blommor som vi plockade, det blev jätte fint!
 
Fick sagt hejdå till min fina vän, Ulrika åker nämligen till Portugal på onsdag.. Kommer sakna den tjejen så mycket! Hade i alla fall en jätte mysig eftermiddag med henne.
Angående helgen som jag glömde att skriva om så hade jag en jätte bra lördag/söndag! 
Jag, Bella, Magnum, Issa, Julia och Jossi åkte hem till Jennie och förkrökade lite hos henne. Sedan drog vi vidare till en fest, dock drog jag, Bella, Jossi och Magnum hem ganska fort. Träffade upp Fredrik som jag sov hos, kunde tyvärr inte spendera mer tid med honom då han skulle jobba på morgonen. På söndagen åkte jag till gymmet och körde mage med Miyase och resten av eftermiddagen sov jag och pluggade!
Dagen idag på jobbet gick bra, var super nervös men det gick bara bra! Imorgon går jag från 10-18, kommer bli tufft men det löser jag då det var min vanliga tid förra året! 
 
Är så fruktansvärt trött nu så jag ska nog bara kolla på TB och sen sova! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0