28 timmar kvar..











Hej! Mår ni bra? Det gör jag!! Just nu ligger jag och Ulrika i vårt tält medans regnet öser ner.. Men det gör inget för det är så så mysigt här! Vi befinner oss bakom bergakungen bland andra Håkan fan! Vi var här i morse och det var redan massa tält, vi fick vårt könummer! Jag är inte så förvånad över att vi fick 196,197 för det var folk som började köa i söndags.. Vi har det jäääätte mysigt! Vi ska strax gå och köpa massa gott och sedan plugga, har ett matteprov som jag måste plugga till.. Men det passar ju perfekt när det är 28 timmar kvar! 
Detta är så fruktansvärt mysigt, såklart saknar vi Caroline men hon är med oss!
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0