The "goodbye" is the hardest


Hejsan! Hur mår ni? 
Nu sitter jag på bussen påväg hem från Fredrik. Igår träffade jag Fredrik efter jobbet, vi bestämdes oss för att åka ner till havet och bada tillsammans med Simon. Men så blev det inte, vi åt istället pizza tillsammans och sedan satt vi ute på verandan kvällen ut tills vi åkte hem! 
Nu har jag precis kramat om min underbara pojkvän hejdå, kommer bli riktigt jävla tufft utan honom i 17 dagar! Kommer sakna honom så så mycket!
Tur att jag jobbar och att jag har mina fina vänner som kan hålla mig sällskap! Sedan kommer Amanda hem på måndag så det ser jag framemot! 

Kommentarer
Postat av: Amanda Sernborn

Åååååh finisar!!!
Saknar dig!

Svar: Saknar dig min finaste!
Disa Thorsson

2014-07-03 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0