Nu är hon allt hemma igen

Hej igen, mår ni bra? Jag mår toppen bra!! Min bästa vän som har befunnit sig i Brighton i 3 veckor är nu hemma! Så otroligt skönt och underbart att hon är tillbaka! Nu är det bara Ulrika, Fredrik och Issa som saknas.. Men det är bra att dom kommer hem olika för då har man dagar att se fram emot när dom kommer hem!

Imorse befann jag mig utanför Amandas hus, när hon kom hem så kunde jag inte låta tårarna vara inne.. Spenderade förmiddagen hos henne och nu är jag påväg mot stan tillsammans med min tös! Vi ska träffa upp Bella och fika. Kommer bli riktigt bra! Det är så skönt ute också så jag ser fram emot en go fika på en uteservering med mina fin fina vänner! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0