Ett bra avslut






Godkväll! Jag har haft en riktigt bra söndag, ett bra avslut på denna veckan!
Jag och Amanda mötte upp Bella i stan förut och fikade på Condeco! Vi satt i solen och njöt av varsin ice tea, macka och bakelse. Det var så fruktansvärt skönt att sitta ute på serveringen medans solen brände. Vi tog senare vagnen till Slottskogen och promenerade därifrån till masthugget där vi gick upp till kyrkan och kollade ut över vackra Göteborg! Det var riktigt mysigt och hur skönt som helst att få promenera en sådan lång bit med mina tjejer samtidigt som vi pratade en massor! Har haft en riktigt bra söndag och imorgon är det en ny vecka med jobb.. 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och vid halv 8 imorgon ringer klockan.. Godnatt & sov så gott, hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0