Dom senaste dagarna












HEJ BLOGGEN! Ja det var ett tag sedan.. Men jag har verkligen haft riktigt bra dagar bakom mig! Ända sedan Fredrik kom hem i söndags har vi spenderat tid med varandra. Har jobbat hela veckan men har ändå kunnat spendera tid med min prins! Tänkte inte berätta detaljerat om varenda dag men jag kan berätta lite om min onsdag och min gårkväll! I onsdags jobbade jag till klockan 14, sedan mötte jag upp Bella i stan för att förbereda lite inför Amandas födelsedag! Vi fick köpt jätte fina presenter till henne och efter en mysig eftermiddag tillsammas med min Bells så åkte jag hem och fixade lite inför Amandas dag. Satt även ute på altanen tillsammans med min älskade mamma, vi målade akvarell, åt godis och pratade en massor. Har inte varit hemma speciellt mycket denna veckan då jag sovit hos Fredrik varenda dag, sedan åkt till jobb och efter det kommit hem och vänt. Fick i alla fall lite tid tillsammans med henne. Sedan åkte jag, Fredrik, Simon och Lisa till Christian och satt där ett tag tills vi tog bilen iväg till havet! Det var en jätte mysig kväll verkligen, vi satt på en brygga och myste tills det var dags att åka hem. Igår däremot så hade jag ytterligare en bra dag. Vaknade upp bredvid mitt hjärta, vilket är lika mysigt varje morgon. Vi åt frukost och tog det lugnt tills vi tog båten ut till en liten ö där vi badade från båten. Första doppet avklarat.... Haha helt sjukt att jag inte har badat än, lite dåligt gjort egentligen! Men det var i alla fall JÄTTE SKÖNT, eftersom att Fredrik skulle jobba så fick vi dra oss hemåt vilket jag gjorde också. Jag åkte hem, sov en timme och sedan började jag fixa mig inför att dra in till stan för att fira bästisen!! Amanda fyllde 18, det blev riktigt lyckat och riktigt mysigt! Jag,Bella och Amanda åkte in till stan och åt på HardRock, vi åt jätte god mat och senare på kvällen träffade vi upp Amandas kompisar. Men redan vid 2 var jag och Bella hemma. Har aldrig varit så trött, har inte blivit så mycket sömn denna veckan men det har de vart värt! Skriver mer sedan, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0