2014 är här

Snygga Jennie!
Nyårsdukning!
Victor, Lisa & Felix!
Jag & Lisa!
Jennie, jag & Lisa!
♥ ♥ ♥
Jennie, Jossi & Lisa!
Fina tjejerna!
Issa & Jennie!
Amanda & Issa!
Adam & Jennie!
Gullisar!
Fläskfilé med potatisgratäng!
Victor fixade efterrätten!
Gott!
Så fina!
Stiliga killar!
Daniel & Johan!
Bästisen!
HEJ & GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!! 
Hoppas att ni hade en bra nyårsafton, för det hade jag! Kvällen började med att några av vännerna samlades för trerätters, vilket var hemskt gott! Vid 9 droppade det in folk och det var super kul! Efter 12 slaget var det som roligast och jag är jätte nöjd med kvällen! Hoppas verkligen att ni hade det bra också!
 
Idag vaknade jag upp hos Amanda (Magnum, som hade festen).. Vi var några stycken som hjälpte till och städade och när det var klart slappade vi dagen ut. Nu är jag hemma och ska strax äta middag med min familj! Kommer inte blogga mer idag, puss & kram!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0