Thursday

Heej på er, har inte riktigt tänkt på bloggen idag faktiskt. Har varit fullt upptagen med allt annat som måste göras.. Idag är det redan torsdag och vi hade en kort och bra skoldag idag. Redan vid halv 4 fick vi gå hem och då mötte jag upp Amanda, Frida och Isabella påvägen hem. Tänk att man kan uppskatta dom där stunderna som man ses i veckan, innan träffades man hela tiden men nu uppskattar man dom små stunderna som man åker hem tillsammans. Hade lite småsaker att stå i nu på eftermiddagen men nu sitter jag i alla fall med min uppsats som ska lämnas in imorgon. Tror att jag kommer bli klar och nöjd är jag också!
 
Ska lite senare ta hand om mig själv lite.. Raka benen, ansiktsmask, fixa naglarna, hårinpackning med mera! Ska bli super mysigt att avsluta denna torsdagen med lite hemmaspa känsla. Som jag tidigare nämnt i har Jennifer sin 18-års fest imorgon tillsammans med sin vän Jacquelinn. Men mer om det imorgon, ska försöka lägga mig tidigt för jag känner mig febrig. Inte ett dugg bra! Hoppas ni får en bra fortsatt torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0