Questions

...saker du gör när du har tråkigt: Bakar, äter, går på promenader, kollar på serier, kikar igenom mobilen m.m.
...serier du helst kollar på tvn: Allt på MTV funkar, kollar inte så mycket på tv
...serier du helst kollar på datorn: TVD, TB och Grey's Anatomy
...favoritfilmer: Åååh finns så många bra romantiska filmer - The Notebook, The Vow, Last song, Ugly Truth m.m.
...favorit plagg i din garderob: Min nya tröja från Gina som jag inte visat än
...favoritböcker: Gillar inte böcker så jag har ingen favorit
...saker du gör när du egentligen borde plugga: Kollar serier, kollar socialamedier, bakar haha
...tre saker du älskar: Mina vänner, min familj och mina djur
...tre saker du hatar: Dryga människor, folk som tror att dom är bättre än andra och insekter
...stora intressen du har: Skulle väl egentligen säga fota men det har ju varit lite svagt på den fronten. Men det är det största intresset jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0