Oh sunny fields..

Heej på er! Har ni haft en bra lördag? Det har jag, fram tills nu. Planen var att träffa Magnum & Issa på middag och en liten myskväll men den senaste timmen har jag mått skit. Har sådant magont, fryser och känner mig illa mående så jag får stanna hemma. Ska snart äta tillsammans med familjen framför tvn. Det var så länge sedan som jag åt tillsammans med dom på en lördag haha. Ska i alla fall äta och ta det lugnt, har ju hela lovet på mig att göra det jag vill. Men idag säger min kropp att jag ska ta det lugnt. Kommer antagligen att kolla på mello, mamma har förberett massa goa saker som grönsaker, dipp och sådant så det blir gott. Men sen ska jag nog bara krypa ner i sängen med TB och godis. Hoppas ni får en bra lördag och att ni inte mår såhär dåligt som jag gör.. Puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0