Första December

Heej, har ni haft en bra helg? Jag hade en super mysig helg! 
I fredags träffade jag ju tjejerna för myskväll och på lördagen fikade jag med Fredrik och såg Hunger Games. Filmen var riktigt bra. Många tycker att filmen var ganska dålig, jag håller faktiskt inte med. Det var lite synd att inte få se dom i spelarenan men filmen var spännande i alla fall! Sov hos Fredrik och på söndag tog vi en lång sovmorgon. Vid 4 var jag hemma och julpyntade hela huset. Helt otroligt att det redan är December. Vi drack i alla fall glögg och åt massa gott, men tyvärr spenderades mestadels av kvällen vid datorn.. Skrev en uppsats i engelskan som aldrig tog slut..
 
Idag däremot har det varit en vanlig skoldag, vi fick sluta lite tidigare vilket var grymt skönt! Nu är jag hos Fredrik tillsammans med Jacob för plugg och PH-mys!  Hoppas ni har fått en bra start på denna veckan och December!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0