MAGALUF







HEEJ! Sorry för sämsta uppdateringen men direkt efter Frankrike resan spenderade jag massa tid tillsammans med min prins, vänner och familj innan Magaluuuuf!
Första kvällen avklarad och herregud vad underbart det är här!! Vi lever livet och det är bara andra dagen idag, underbart!
Vi sitter just nu och äter vid stranden, en super mysig restaurang! Vi ska strax gå iväg och köpa biljetter till en färgfest ikväll! 
Idag har vi varit vid poolen och chillat, senare i eftermiddag ska vi ner till havet! Jag har det helt underbart här med mina tjejer men tyvärr kommer bloggen inte vara prio ett då jag lever livet här nere! Hoppas i alla fall att ni har det hur bra som helst! Massa pussar o kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0