Första riktiga skoldagen



Hej på er! Då var första riktiga skoldagen över och jag har haft en riktigt bra dag faktiskt! Så nöjd över mina val nu i trean! Första lektionen var företagsekonomi vilket var otroligt skoj! Sedan hade vi filosofi som också är nytt, vi har även psykologi denna terminen med en ny lärare. Alla tre kurser verkar verkligen intressanta, speciellt företagsekonomi! Vid fem åkte jag hemåt och spenderade lite tid med min mamma och nu sitter jag och väntar på att Fredrik ska möta upp mig så att vi kan gå hem till honom och kolla på Paradise. Har haft en bra tisdag faktiskt och morgon dagen kommer säkert bli lika bra! Hoppas ni får en fin kväll, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0