Första dagen på veckan


Hejsan! Just nu är jag i skolan, vi har ingen riktig skoldag idag. Schemat startar inte förrens imorgon vilket är skönt!

Min helg har varit bra! Träffade Bella i fredags, vi hade en jätte mysig fredag ihop, senare mot kvällen åkte vi till havet och kände verkligen hur hösten var påväg.. På lördagen sov jag ut och på kvällen åt jag ju middag som jag berättade för er! Igår gjorde jag lite nytta hemma och senare på kvällen kom Fredrik och vi grillade tillsammans med min familj hemma hos våra grannar. Sedan åkte jag och Fredrik hem till mig, det var jätte mysigt att bara ligga och mysa tillsammans med min prins medans det öste ner på utsidan! 

Efter skolan ska jag hem och äta, sedan ska jag träffa Ulrika och sen spendera kvällen o natten hos Fredrik! Hoppas ni får en bra start på eran vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0