My weekend

Spenderade min fredagskväll med dessa töserna!
Lisa gjorde såå fint inför middagen!
Hon hade fixat så bra med maten, fanns så mycket gott!Aa ni ser, riktigt gott!Efterrätten, mums!
Här har vi fina Lisa! - Grattis igen på din 18-års dag vännen!! ♥

Hej på er! Har inte haft så mycket tid åt bloggen denna veckan.. Ibland så har jag jätte mycket tid och ibland inte. Denna veckan har jag tyvärr inte haft så mycket tid då jag har lagt tid på annat. Vädret har varit fullkomligt underbart också och då sätter man sig inte vid datorn direkt..
 
Min vecka har varit bra, det har gått fort och jag har mått bra. I torsdags var det urnsättning för Caroline, det var en kort och fin cermoni men mer om det i ett annat inlägg. Min helg har varit jätte bra faktsikt, känns som om tiden bara rinner iväg och man har så mycket planer samtidigt som man är så stressad. Känner knappt att jag hunnit med mig själv denna helgen. Har struntat i hur jag har mått och det har ju fått konsekvenser för jag är ständigt trött. Dessutom blöder jag så extremt mycket näsblod (normalt för min del) för att jag är orolig och stressad. När min kropp inte är i takt så får jag antingen sådan fruktansvärd migrän eller blöder näsblod. Ett tecken från min kropp att jag inte mår bra helt enkelt..
 
Men i alla fall.. I fredags så slutade jag jätte tidigt så jag åkte hem tillsammans med Bella. Vi åt lite mellanmål och sedan promenerade vi till Caroline och kikade på hennes grav. Senare på kvällen träffade jag upp Amanda och Bella, vi åkte in till stan vid 9. Vi satt på Condeco Avenyn tills det stängde vid 12, det var riktigt mysigt men såklart sög det att vi inte är 18 och inte kan gå ut på krogen.. Hej jag fyller i Oktober liksom.. Hade en jätte mysig fredag tillsammans med mina tjejer. Igår var jag på botaniska med Ulrika och picknickade, ni kommer få se bilder sedan! Igår kväll firade vi fina Lisa som fyllde 18. Hade en riktigt rolig kväll med massa nytt folk, riktigt god mat m.m. En otroligt bra lördags kväll helt enkelt, dock åkte vi hem ganska tidigt för vi alla (jag, Amanda, Issa, Jennie, Linnea och Jossi) var så otroligt trötta! 
Nu blir detta inlägget så långt, så jag avslutar här och bloggar mer sedan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0