My lifesaver

Jag ville gärna göra ett eget inlägg om vad jag och Ulrika hittade på igår! När vi var vid Järntorget förra helgen så såg vi att man kunde besöka Botaniska och ta del utav den japanska kulturen! Det låter säkert jätte flummigt men det var så oerhört mysigt! Vi hade väl tänkt oss en himmel av körsbärsträd men tyvärr var det inte så.. Men vi hittade en jätte mysig plats där vi satt och åt. Som ni ser på bilderna hade vi med oss thai från Arkaden, frukt, dricka och muffins! Min dag med Ulrika blev hur bra som helst, så otroligt glad över att jag har en sådan fin vän som henne! Är glad att vi fortfarande håller ihop och är starka. Vi har gått igenom så mycket ihop. Mer än vad andra har gjort, men vi håller ihop och är starka tillsammans. Vet inte hur jag hade klarat mig utan henne! Det är så fint att vi delar Caroline ihop, att vi har massa minnen tillsammans och att man kan skratta åt det.
Hon är bland det bästa och finaste jag har. - Jag älskar dig vännen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0