My days

I lördags var jag på födelsedagsfest för Monique! Hon hade fixat med massa gott tilltugg. Många från klassen var där och festen blev riktigt bra mot slutet!
Häromdagen köpte jag och Bells med oss lite gott hem, vi kikade på film och hade det super mys. Så glad att jag har fått spenderat så mycket tid med min Bells, det är inte så ofta!
I tisdags träffades jag, Lisa, Amanda och Issa på en liten fika i stan. Det var riktigt skönt och riktigt varmt! Man kan säga att det var en liten avskedsfika för Amanda eftersom att hon åker till Miami idag för att sedan segla över Atlanten. Lisa ville gärna träffa henne innan hon åkte så därför träffades vi på en fika...
... Vi tog alla varsin ischai och satte oss på Avenyn. Det var en riktigt bra tisdag!
Samma dag träffade jag upp Bella som också var inne i stan. Jag, Issa och Bella kikade lite i butiker. Senare köpte jag och Bella froyo och satte oss vid kanalen.
Efter det promenerade jag och Bells till järntorget, det blommade jätte fint där och vi tog massa fina kort!
Igår träffade jag Issa, Johan, Adam och Daniel. Vi fikade vi kanalen och bara snacka.
Vi köpte med oss chai och brownies från 7-eleven, det var riktigt mysigt! Senare på eftermiddagen träffade jag Fredrik!
Igår kväll hade vi en liten avkedsmiddag för Amanda som nu sitter på planet mot Miami. Vi åt riktigt god mat och avslutade kvällen i Amandas säng. Jag, Amanda, Jennie, Issa och Linnea åt massa påskgodis tills det var dags att säga hejdå..
..Till denna underbara tösen som jag kommer att göra ett inlägg som senare! 2 månader ska hon vara borta från mig det kommer bli så extremt jävla tufft, speciellt när jag förlorade Caroline för 51 dagar sedan.
 
Det var en kort sammanfattning över hur mitt lov har varit hitintills. Har gjort lite andra saker också som jag inte har tagit kort på.. Men lovet rullar på och det går alldeles för fort. Redan torsdag idag och jag känner att jag inte hunnit träffa hälften av mina vänner. Har även två stora uppgifter jag måste göra..
Men nu ska jag äta frukost och kanske ta tag i lite plugg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0