Helgen

Så fruktansvärt god!!
Tårtan bestod utav tre kladdkakor, ett nutella lager, ett hallon lager. Vi täckte tårtan med chokladkräm, nobelesse, M&M's och jordgubbar!
När vi överraskade Amanda på morgonen åt vi först lite frukost och sedan åt vi tårtan! Hon fick även två kort som var inramde. Ett på mig o Amanda och ett på Issa o henne!
Finaste Issa!
Issa & Jennie, tog tyvärr inte så mycket bilder som jag hade hoppats på..
Först åt vi kyckling med parmesan och mozarella. Till det åt vi potatis och en god vitlökssås, och till efterrätt - kladdkaka!

Heej på er! Har haft en så otroligt bra helg så att sätta mig vid datorn och blogga har inte varit prio ett direkt..
Tänkte jag skulle berätta lite om min helg för er. Två helger i rad nu har jag haft riktigt kul, vilket har fått mig på så mycket bättre tankar än vanligt. 
Eftersom att Magnum fyllde 18 i lördags så ville jag och Issa överraska henne med tårta, presenter och ballonger. Eftersom att jag var ledig i fredags så spenderade jag eftermiddag med Issa, vi handlade lite små saker inför lördagen och resten av kvällen började vi förbereda en tårta till Amanda. Hela kvällen gick åt till att baka tre kladdkakor. På morgonen därpå satte vi ihop tårtan och dekorerade. Sedan överraskade vi Amanda! 
 
På kvällen drog hennes 18-års fest igång! Först åt vi middag några tjejer och sen vid 8 kom det fler och fler! Hade en otroligt bra kväll och det hoppas jag att Amanda hade också! På söndagen fick vi städa huset, rejält.. Men det var absolut värt det! Träffade även Bella en stund igår kväll!
 
Idag däremot är det måndag, det suger att helgen redan är slut. Men det är super skönt att vi får påsklov på fredag. Ska alldeles strax dra igång med lite plugg, måste skriva klart två tal som jag har denna veckan..
Hoppas ni alla mår fint! Ta hand om varandra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0