Behövlig ledighet



Två bilder från gårdagen när jag och bästisen åt på Jensens!

Heej på er! Påsklooov, hur skönt!? Kunde inte komma mer lägligt, är så sjukt trött på allt just nu. Vill bara sova, umgås med alla mina vänner, äta massa påskmat, dricka påskmust och bara skita i allt med skolan! Har massa roliga saker att se fram emot! 

Igår hade jag en jätte fin dag tillsammans med Bellis. Vi träffades efter skolan och bestämde oss för att luncha på Jensen, det var spontant och super mys! Sedan åkte vi hem till mig. Senare på kvällen träna vi ihop, igen. Så himla skönt att börja träna igen faktiskt!

Nu ska jag hem från en kort och bra skoldag, lyckades bra med både NP engelska och ett tal om Caroline! Ikväll ska jag träffa Ulrika och gå på bio! Har saknat min fina vän!
Hoppas ni får en toppen fin fredag, ta hand om varann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0