Tillbaka i butiken!

God morgon! Imorse ringde klockan 8, men jag valde att sova 5 minuter till vilket ledde till att jag sov en timme och det slutade med att mamma kom in och väckte mig 30 minuter innan jag skulle åka med pappa! 30 minuter är inte så lätt när man ska duscha, sminka sig, välja kläder + äta frukost! Hann i alla fall till jobbet i tid och nu har jag precis plockat upp lite varor!
 
Vid 12 tiden kommer farmor & farfar med lunch till mig, dom är guld värda! När jag kommer hem sedan måste jag verkligen plugga.. Både matte och samhällskunskap.. Sjukt tråkigt men jag ska nog kunna hitta på något kul utav denna lördagen också! Nu kommer det en kund, ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0