Skolveckan avslutas perfekt

Hej! Nu är jag hemma från skolan, åkte hem tillsammans med Amanda! Super trevligt var det att träffa henne, alltid lika kul och spännande för man har spǻ mycket att prata om! Nu ska jag strax äta middag ute på altanen, åh det känns som en äkta sommarkväll i Juli.. Vi ska grilla kyckling, tillsammans med en god sallad och baugette! Mmm, kan denna dagen bli bättre? Fredag, solen skiner, dagen har varit bra och jag har haft klänning! Ikväll blir väl inte den roligaste fredagen i mitt liv men jag känner att jag måste ta tag i lite grejer här hemma tex mitt rum. Kommer inte kunna städa i helgen för imorgon ska jag jobba och plugga och på söndag är det släktkalas för mig och Saga!
Skriver mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0