Och så var den värsta dagen avklarad..

Hejsan! Och så överlevde jag måndagen, skönt! Det är inte nog med att månadagar är hemska, dom är extra långa också.. 8-16, tufft om man frågar mig som går halvdagar dag in och dag ut! Dagen började rätt så skönt med film på engelskan, sedan rullade dagen på med vanliga lektioner + fint väder haha! Sedan bestod sista lektionen utav idrott på Heden, det var en intressant och kul lektion!
 
Strax ska jag och Jennifer gå vår promenad, ska svänga förbi hos farmor & farfar också som åkte till Spanien idag.. Ikväll ska jag försöka bli klar med min källkritik så jag blir av med den även om den ska vara inne imorgon kväll!
Nu ska jag slänga i mig lite goda rester från igår, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0