New month - new possibilities

Ny månad, nya möjligheter, nya viljor, nya tag, ny stryka!
Nu är det dags, även för mig, att börja med att ta hand om min kropp, på riktigt. Se till vad jag stoppar i mig och om jag gör mig av med det som jag äter. Idag startar en lång & tuff resa för mig och min kropp och jag ska klara av detta! Jag ska inte göra mig själv besviken!! Jag söker ingen uppmärksamhet och jag vill inte rasa i vikt för att få folk att undra. Jag vill bara ändra min livsstil, nu eller aldrig! Jag är fortfarande ung och har chansen att ta tag i saker och ting som jag vill förbättra med mig själv. Jag vet att det kommer bli svårt eftersom att jag sviker mig själv väldigt lätt, men denna gången är det annorlunda!
 
Nu kör vi, idag börjar gymmandet! LET'S DO THIS - YES, I CAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0