Mitten av veckan

Hej! Slutade ganska tidigt idag eftersom att det är onsdag, vilket är grymt skönt för jag kände mig riktigt trött i slutet av spanska lektionen. Åt lunch som vanligt och åkte sedan hem och somnade i soffan.. Vaknade precis och insåg hur skönt det var att bara ligga i soffan täckt med en gosig filt. Är i alla fall äntligen klar med alla inlämningar som ska lämnas in nu inväntar bara två prov nästa vecka. Ska börja plugga lite imorgon och resten utav helgen för idag har jag inte tid med skolan! Ska alldeles strax träffa Bella för en promenad, vilket ska bli så sjukt skönt för jag har saknat henne så! Efter det har jag ett pass klockan åtta med Jennifer, CXWORX ska vi köra! Känner att jag fått min "gym-lust" tillbaka vilket är riktigt viktigt och skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0