Gött häng under stjärnorna

God morgon! Igår kväll åkte jag, Issa och Amandorna bort till David i Issas klass på ett gött krök! Det var riktigt mysigt eftersom att han hade en takvåning där alla satt och snacka under bar himmel! Vi var runt 15 pers och några få kände jag redan så det var riktigt kul fakiskt! Jag och Amanda drog vid ett på moppen hem och var hemma halv 2! Hade en riktigt fin, mysig och rolig kväll med både gammalt och nytt folk!
 
Idag ställde jag klockan på 10 och jag har redan hunnit att äta frukost och plockat bort mina saker runt om i huset! Idag är det storstädning som gäller, min underbara syster Saga fyller 15 år idag!!!
Ska gratta henne lite mer speciellt sedan tänkte jag! Jag fyller ju år den 17:e oktober men då är farmor och farfar inte hemma så vi ska dra ihop släkten idag och fira både mig och Saga, så att alla är samlade!
Vädret är perfekt för det idag också, solen skiner och vi ska grilla! Nu ska jag klippa gräsmattan, städa mitt rum, hjälpa mamma med maten och sedan fixa iordning mig! Pussss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0