Ett perfekt avslut

Linda och Valle!
Födelsedagsbarnet och Valle!
Rena sommarmaten!
Syskonen Thorsson, mamma och min morbror!
Sisteer!
Pappa och Saga!
Jag och Tuva, hon har blivit föör stor!
Saga testar sin nya moppe!
Farmor och mamma, riktigt mysigt kort!
Kraaaamis!
Girlpower!
Kusinerna!
Vi kastade gris och Tuva vann hela tiden!
Sommartårta, dekorerad av Saga!
Mamma och Valle!
Tuva var jätte fascinerad av Bailyes "varför är han så tjock?"
Min bebis!
Älskade morfar!
Farfar och valle!
 
Åh jag har haft en sådan fin eftermiddag med min släkt! Vi har skrattat i mängder, ätit god grillad mat, tårta, öppnat paket! Fick pengar och lite annat plock som smycke & nagellack! Denna dagen har varit riktigt bra, solen har värmt perfekt på våran altan samtidigt som all grillad mat har doftat så gott! SOMMAR! Känns som sommarlov all over again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0