Ett bättre val

Hej på er! Idag gick jag från skolan mellan 8 till 12, vilket var riktigt skönt! Svängde förbi Svea-butiken i Grandpassagen och gissa vad? Jag köpte jackan till slut.. Jag har ju alltid haft tankarna på en Fjällräven eftersom att det är den sortens jacka jag vill ha - kort, marinblå parkajacka! Men eftersom att jag föll ännu mer för Svea jackan som dessutom var billigare (Fjällräven 2400.-, Svea 1799.-) så blev det mer självklart att jag ville ha jackan från Svea! Och oj vad nöjd jag är, jackan sitter perfekt och tillsammans med mina Dr. Martens och min fluffiga vinröda halsduk - vilken vinter outfit! 
 
Jag har haft en bra dag och den är inte slut ännu, halv 6 går bussen till Backaplan där jag, Jennifer och faktiskt Anton och Felix ska gå på ett MRL pass tillsammans. Under lunchtid fick vi reda på att killarna också skulle på MRL! Mycket kul! Nu ska jag strax hoppa i träningskläderna och dra mig mot bussen.. Hoppas ni får en bra fortsatt torsdag!
Ni får en bättre bild på jackan när jag har tid för att fota den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0