En natt i skogen

Jag satt i mitten av kanoten och bestämde musiken medans Jennifer & Mikaela paddlade!
Finaste tjejen!
Vi paddlade i 30 min bland en massa öar och skog!
Det var super mysigt med musik i båten!
Ett kokteam! Här ser ni en del av mina gulliga tjejer i klassen!
Mitt kokteam, dags att laga snabbmakaroner till korven!
Caroline, jag, Jennifer & Miyase!
Mys!
Rebecka & Caroline!
Förberedelser av stormköket! Kokar det än?
- Ja det kokar!
Söta Anton!
Jag & Jennifer hade köpt med oss banan och choklad, bland det godaste som finns!
Min engelska lärare Fredrik!
Åh så fint!
Anton, Michel & Miyase! Alla låg super tajt intill varandra när vi väl skulle sova sen!
Mina brudar!
Marshmallow-grillning!
Sööt!
Gottt!
Vi var bland som sista som lämnade kanotlägret, det var bara att bita ihop och ta sig till hållplatsen för att sedan åka hem från Delsjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0