Bland det absolut bästa jag har


Såhär har det sett ut utanför min skola varenda morgon denna veckan, så otroligt fint!

God morgon! 
Kunde inte lämna min säng imorse, tanken att jag gått upp 6 varenda morgon denna veckan fick mig bara att ligga kvar ännu längre! Låg kvar i sängen och lyssnade på lite go lugn musik, alldeles perfekt! Nu har jag gått upp och ska strax äta frukost. Idag ska min mamma, Brice och Frida iväg till loppiset som ligger vid Slottskogsvallen. Eftersom att min förra helg spenderades helt hemma så valde jag att hänga med dom, man kanske hitta något super fint? Vem vet? Ska i alla fall med dom och sedan får jag plugga lite spanska/matte tills ikväll! Ikväll blir det en liten kräftskiva med familjen och lite kompisar, hoppas väl på att i slutet av kvällen att jag inte sitter helt ensam med fulla vuxna och skrattar med dom haha! Får dra mig undan till några kompisar ikväll eller något!
 
Vill också bara säga att min går kväll var så mysig med min Mandis!
-Amanda jag vill att du ska veta att du är bland det bästa jag har och att jag är så otroligt tacksam över det vi har tillsammans. Det betyder så otroligt mycket för mig att ha dig vid min sida oavsett vad! Älskar dig hur mycket som helst bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0