19/9

Hejsan, just nu har jag lektion men som ni borde förstå vid detta lagret så föredrar jag att jobba hemma haha! Behöver göra klart psykologin & samhällsuppgiften men det kommer jag klara över helgen!
Efter skolan ska jag faktiskt träffa Caroline & Ulrika, ja det var ett tag sedan. Och när jag säger tag så menar jag runt 14 veckor eller något. Riktigt tråkigt att det har blivit så men nu ska vi försöka ta igen allt med en fika. Ja det är väl lite tajt för jag har ju två-tre uppgifter som måste vara klara men jag vill träffa dom, ibland får man prioritera vänner framför skolan, speciellt efter ca 14 veckor.. En mysig kvällsfika, efter det ska jag hem och plugga.. Som vanligt, jag längtar tills allt detta är över men det kommer nog ta några veckor tills det är lungt.. Ett spanska och matteprov väntar om 2 veckor och det ska gå bra!
Ha en bra fortsatt torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0