Saturday

Hej på er! Idag mår jag sådär, min syster har fått ögoninflammation och jag känner själv att det har varit något som jag själv har haft denna veckan, men bara på nätterna....(?) Idag ska jag som sagt hem till min farmor & farfar, dom kommer hem från Västindien idag så jag ska se till att deras hus är skinande rent, inte för att jag känner för att städa idag men ibland får man bita ihop! Idag blir det inga festligheter eller vänner, bara vila vila vila.. Imorgon ska jag på insparksfest vilket ska bli hemskt roligt men just därför måste jag må bra imorgon! Kommer nog inte blogga så mycket idag vänner, ledsen men det enda jag vill nu är att bli frisk så att ni även slipper mitt tjat om min jäkla förkylning! Haha puss på er!! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0