My b-day!

Hej från en överlycklig tjej! Haft en sådan fin, rolig, mysig och minnesvärd födelsedag! Kan inte be om något mer, jag hade väl kanske velat träffa alla mina närmaste vänner men det får jag göra på lördag då det blir tjejmiddag här!! Hade i alla fall en grymt bra födelsedag, efter mitt pass på dagiset så åkte jag och Jennifer in till stan och mötte upp Bella & Amanda och tog en mysfika! Älskar er tjejer! Så himla bra är dom! Efter det mötte jag upp min familj + Brice & Frida och åt på Göteborgs Wok, och ojj vad gott det var. Obeskrivligt god mat, det fanns färdig mat som sushi, thai och kina mat men man kunde även få sin egen utvalda mat wokad! Fick super fina presenter också!!
 
Är så grymt nöjd över min dag, minnesvärd och fantastisk! Det enda jag önskar mig nu är min säng haha! Saknat den så mycket! Men ändå vill jag inte att denna dagen ska ta slut.. 365 dagar kvar tills jag är 18.. 
Ha en toppen bra kväll! ♥ ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0