Kikar in!

Hej på er! Ville ta en liten break från plugget, jag är alldeles strax klar vilket är grymt skönt för då har jag bara psykologin kvar att göra. Kommer varken kunna blogga eller plugga imorgon eftersom att jag ska till Falkenberg. Då tänker ni säkert - Hmmm, vadå Falkenberg hon sa Halmstad? 
Jag skrev fel, dom ska öppna ett nytt Jensen gymnasium i Halmstad men vi ska vara på gymnasiemässan i Falkenberg, har ingen aning varför.. Det är ju två olika städer, varför skulle folk från Halmstad åka till Falkenberg för en skola som inte finns än? Jaja, har ingen aning men kul ska det bli! Vid fyra är vi tillbaka i Götet, så ska jag hem packa och sedan dra till gymmet på ett MRL pass! Det är min torsdag de, resten av veckan kommer bli plugg, födelsedagsfest för en kompis och träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0