Halloween is coming..

Precis, Halloween is coming... Den första Novmeber nästa fredag alltså så är det Halloween!! Älskar de, men detta året kommer det inte bli något bus eller godis utan en fest, men ååh vad kul det var att springa runt och busa runt folkshus när man var mindre.. Riktigt spännande var det!

Så nu till vad man ska ha på sig, att köpa en dräkt är ju riktigt kul men riktigt ovärt ifall man bara ska ha den en gång. Dräkterna ovan ligger på 300-600 kronor liksom.. Men såklart vill man gå in för det, i alla fall jag! Men i fall man vill vara lite sparsam kan man alltid ta på sig en fin klänning man har hemma och bara köpa en glittrig mask, till exempel! Jag hade såå gärna varit superwoman!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå jag med ju!! Men har du några tips på vad man kan klä ut sig till, som man kan göra hemma och kanske köpa nån enstaka sak? Funderar på typ Rödluvan och liknande

Svar: Jag kan jätte gärna göra ett inlägg om det! :)
Disa Thorsson

2013-10-24 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0