Elände


God morgon! Just nu ligger jag i sängen och gosar med Baileys, huvudvärken har släppt men istället för huvudet så hostar jag hela tiden samtidigt som näsan rinner! 
Jag vet själv att man önskar att man vill bli sjuk när man är frisk.. Och ojj vad jag inte ska önska något sånt mer! Dessa två dagar som har gått har känts som en evighet, ingen förbättring.. Att vara förkyld är väl inte det sjukligaste men defenetivt jobbigaste... Det håller i så jäkla länge och smittar lätt! Jag antar att jag fick det från Caroline och nu smittar jag ner min familj.. Smidigt! 
Nu ska jag upp och äta frukost, ska bla ut och gå en liten liten runda för att piggna till! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0