Söndagsångest..

Heej på er! Japp japp, rubriken stämmer.. Efter tre veckor utav frihet så är det skola imorgon, och nej jag längtar inte.. Har haft ett riktigt bra höstlov med minnesvärda dagar med mina fina vänner och det avslutades på sätt och vis med ett gött bodypump pass med Jennifer, som ni ser på bilderna fick vi "klä ut oss" inför passet, vi gjorde ett litet ansiktslyft och blev för en timme en mus och en katt, haha!! Nu har jag precis kikat klart på Bron (en serie) och ska hoppa in i duschen för att sedan sova. Imorgon ska jag upp klockan halv sex, tagga..
Hoppas ni har haft en bra höstlov och att eran första skoldag blir bra även om det är måndag ocksåå!
Puss & godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0