Kärlekslista

Är du i ett förhållande? Nope!
Har du kysst någon idag? Nej!
När går gränsen vid otrohet? När personen är otrogen, kysst någon annan tex.
Är du romantisk? Väldigt!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Utseende mässigt så gillar jag alla typer av utseende, blond som brunett liksom. Men en blond/brunett kille med bruna/blåa ögon. Han ska vara generös, omtänksam, spontan och utåtriktad
Vad är viktigt i ett förhållande? Tillit
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja
Har du lekt med någons känslor? Nej, skulle aldrig göra!
Hur många har du varit ihop med? Har inte haft ett seriöst förhållande!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Något som båda gillar, så blir det bekvämt
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Beror ju på vad det är han gör, ifall han nu skulle kyssa någon annan skulle jag kanske förlåtit honom det beror på hur bra ens realtion är men om det var sex eller strul skulle jag dumpa faktiskt. 
Blir du lätt kär? Ja
Vad faller du för? Fina leenden och ögon, ett glatt humör och charmiga boys
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Njae, men jag har min gräns haha
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Nej det skulle jag inte göra
Är kärlek allt i livet? Ja, men kärlek till vänner är viktigast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0