Fredag den 29:e

Här mådde man!

Hej! Efter en ganska dålig fredag fick jag tillfrågan att gå på en fest, tyckte det lät som en jätte bra idé och jag ville jätte gärna att gå. Men eftersom att morgon dagens planer kräver både energi och att jag inte ligger i sängen halva dagen så får jag strunta i festen! Hade såå gärna velat träffa mina underbara kompisar, speciellt vissa som jag inte har sett på evigheter men men.. Jag ska istället efter en dålig dag nu äta gott och sedan krypa ner i sängen och kolla på serier.. 
Alla dagar är inte perfekta, var både trött och på ett nerstämnt humör idag, dock blir det bättre när jag träffade Amanda som mötte upp mig efter skolan! Kärlek till dig vännen! Men som sagt myskväll blir det här, är såå taggad inför imorgon, det ska bli så kul! Berättar imorgon såklart, så att inget avslöjas.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0