One more skirt with pattern

Ännu en kjol köpt på Gina, men för 99.- istället! Skit snygg och passar till det mesta! Älskar den!
 
Hej igen! Nu ska jag strax förbereda mig inför imorgon, igår kollade jag klart på OTH för andra gången. Nu vet jag inte hur jag ska avsluta min kvällar längre haha! Känner att jag har ett sådant behov nu, att jag måste kolla på en serie varenda kväll innan jag går till sängs, det har blivit en rutin! Nu ska jag strax äta i alla fall, sedan blir det en långdusch.. Får avsluta kvällen med True Blood eller något sånt! För er som är intreserade av True Blood så släpps säsong 5 på dvd den 29 Maj och säsong 6 startar den 16 Juni! TAGGA!! 
 
Ha en fortsatt trevlig söndag, sov så gott & dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0