Good day

Hejhej! Asså vilken underbart väder vi har haft idag! Så fort solen tittar fram ser man en massvis av människor som fyller uteserveringar och hela stan kryllar av folk. Folk klär sig i klänningar, kjolar och till & med shorts! Sommaren är äntligen påväg! Och den måste stanna!
 
Efter en riktigt bra dag i skolan med det underbara vädret så måste jag nu plugga lite extra inför mitt psykologi prov imorgon. Känns helt plötsligt som om jag inte kan något, aaaaaah panik! Men ska gå igenom allt nu och sedan imorgon bitti igen! Just nu sitter jag ute i solen och kollar igenom lite inspiration! 
Ikväll blir det långpromenad med Jennifer igen, det ska bli skönt! Nu ska jag starta mitt studerande, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0